Іванків — селище міського типу на півночі Київської області, районний центр Іванківського району. Розташований на річці Тетерів (лівий берег). Межує з Житомирською та Чернігівською областями, Республікою Білорусь, Бородянським, Поліським та Вишгородським районами Київщини. Відстань до найближчої залізниці, станції Тетерів – 40 км, до м.Києва – 80 км, до м.Чорнобиль – 50 км, до кордону з 30-кілометровою зоною відчуження – 25 км. Відстань до міжнародного аеропорту «Бориспіль» - 130 км....детальніше
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє платників податків що на офіційному вебпорталі ДПС розміщено Електронний кабінет платника, функціонування якого забезпечує платникам можливість реалізації прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.
Зокрема, в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету фізичним особам надано можливість після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, відомості щодо якого внесені до Довірчого списку, розташованого на офіційному вебсайті Центрального засвідчувального органу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
ГУ ДПС у Київській області
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) нараховується:
- для ФОП (крім ФОП платників ЄП), – на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. Нарахована сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.
У разі не отримання платником доходу (прибутку) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування Є (далі - МВБН ЄВ), встановленої Законом «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» - у 2019 р. ця сума становить 62595,0 грн., вона дорівнює розміру 15 мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством на 01 січня звітного року, - та не менше за розмір мінімального страхового внеску на місяць – у 2019 р. це 918,06грн.,ця сума дорівнює добутку однієї мінімальної заробітної плати встановленої законодавством на 01 січня звітного року на розмір ЄВ: 4713,0грн. х 22%;
- для ФОП - платників ЄП – на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. Водночас сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п.3 част.1 ст.7 Закону № 2464).
Згідно з п.п.298.1.2 п.298.1 ст.298 Податкового Кодексу, зареєстровані в установленому порядку ФОП, які подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування (І чи ІІ групи), вважаються платниками ЄП з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулась державна реєстрація.
Отже ФОП, яка до кінця місяця, в якому відбулась її державна реєстрація як суб’єкта господарювання, подала заяву про обрання І чи ІІ групи спрощеної системи оподаткування, є такою, що перебуває на загальній системі оподаткування і база нарахування ЄВ за цей місяць для неї визначається як сума доходу (прибутку), отриманого від діяльності ФОП, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.
З першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація, зареєстровані в установленому порядку, новостворені ФОП, віднесені до платників єдиного податку І та ІІ груп, нараховують ЄВ у розмірі, визначеному такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.
ГУ ДПС у Київській області
З початку року підприємства Київщини сплатили до Зведеного бюджету 2,6 млрд грн податку на прибуток. Цей показник на 22% або 477 мільйона гривень перевищує надходження минулого року.
Податок на прибуток - загальнодержавний прямий податок, який сплачується за рахунок прибутку організації (підприємства, банку, страхової компанії, тощо), отриманого від здійснення господарської діяльності.
Об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу України.
ГУ ДПС у Київській області
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу суб’єктів господарювання, що з 01 січня 2020 року ДПС надається можливість тестового використання програмного РРО, який встановлюється на будь-який гаджет, у тому числі на смартфон чи планшет. Програма надається та підтримується безкоштовно.
Тестове використання програмного РРО надасть змогу СГ ознайомитись з її перевагами та недоліками, проаналізувати ситуацію із покриттям інтернетом та надати зауваження та пропозиції до ДПС з метою її удосконалення та врегулювання питань, що виникли в процесі апробації
ГУ ДПС у Київській області
У разі ліквідації основних виробничих або невиробничих засобів за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування податком на додану вартість розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації (п. 189.9 ст. 189 ПКУ).
Ця норма не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, або коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідними документами про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.
Такими документами можуть бути:
- сертифікат Торгово-промислової палати України, який підтверджує факт настання обставин непереборної сили (форс-мажору);
- акт, який засвідчує факт пожежі, складений відповідно до положень Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.12.2003 №2030 (зі змінами), що підписується комісією, до складу якої входить не менш як три особи, у тому числі представник територіального органу ДСНС України, представник адміністрації (власник) об’єкта, потерпілий;
- витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України від 13.04.2012 №4651-VI із змінами та доповненнями, в разі викрадення основних засобів;
- інші документи, що підтверджують факт знищення, зруйнування, викрадення основних виробничих або невиробничих засобів.
Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, передбачено, що для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія, яка:
- здійснює безпосередній огляд об’єкта, що підлягає списанню;
- установлює причини невідповідності критеріям активу;
- визначає осіб, з вини яких сталося передчасне вибуття основних засобів з експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;
- визначає можливість продажу (передачі) об’єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути отримані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, установлює їх кількість і вартість;
- складає і підписує акти на списання основних засобів.
Отже, у разі ліквідації основних засобів у зв’язку з їх розібранням або перетворенням у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням, платник податку не нараховує податкові зобов’язання з ПДВ у випадку подання контролюючому органу належним чином оформленого акта на списання основних засобів за формою, встановленою наказом Міністерства статистики України від 29.12.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку», або за довільною формою, за умови, що такий документ міститиме всю необхідну інформацію, яка дозволяє ідентифікувати операцію, та матиме належні реквізити первинного документа. Незалежно від форми складання документа на списання основних засобів він має підтверджувати факт знищення, розібрання або перетворення основних засобів в інший спосіб, внаслідок чого основний засіб не може використовуватися за первісним призначенням.
ГУ ДПС у Київській області
Протягом січня-листопада 2019 року управлінням податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Київській області проведено 527 документальних перевірок, що на 25 перевірок менше, ніж за січень-листопад 2018 року, в тому числі 216 планових та 311 позапланових перевірок.
За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 719,1 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 83,2 млн. грн., що на 16,6 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 244,3 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 44 млн. грн., також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 23,9 млн. гривень.
Крім того, за січень-листопад 2019 року проведено 1 714 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 34,2 млн. грн., з яких 11,2 млн. грн. сплачено до бюджету.
ГУ ДПС у Київській області
Головне управління ДПС у Київській області у рамках проведення Всеукраїнського тижня права надає роз’яснення з актуальних питань щодо реалізації прав і свобод людини та прав платників податків.
Отже, платник податків має право:
- безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку та сплати податків та зборів, права та обов'язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю;
- представляти свої інтереси в контролюючих органах самостійно, через податкового агента або уповноваженого представника;
- обирати самостійно, якщо інше не встановлено Податковим Кодексом, метод ведення обліку доходів і витрат;
- користуватися податковими пільгами за наявності підстав у порядку, встановленому Податковим Кодексом;
- одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків або податковий кредит в порядку і на умовах, встановлених Податковим Кодексом;
- бути присутнім під час проведення перевірок та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами, перед підписанням актів (довідок) про проведення перевірки, у разі наявності зауважень щодо змісту (тексту) складених актів (довідок) підписувати їх із застереженням та подавати контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому Податковим Кодексом;
- оскаржувати в порядку, встановленому Податковим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб), у тому числі індивідуальну податкову консультацію, яка йому надана, а також узагальнюючу податкову консультацію;
- вимагати від контролюючих органів проведеня перевірки відомостей та фактів, що можуть свідчити на користь платника податків;
- на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов'язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами;
- на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сумм податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому Податковим Кодексом;
- на повне відшкодування збитків (шкоди), заподіяних незаконними діями (бездіяльністю) контролюючих органів (їх посадових осіб), у встановленому законом порядку;
- самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через електронний кабінет;
|
- реалізовувати через електронний кабінет права та обов'язки, передбачені ПКУ та які можуть бути реалізовані в електронній формі ;
- подавати декларацію та інші Документи в паперовій формі у разі виникнення технічних проблем у роботі електронного кабінету.
ГУ ДПС у Київській області
Від: 26.12.2020
Від: 26.12.2020
Від: 26.12.2020
Від: 26.12.2020
Від: 18.12.2020
Від: 12.12.2020
Від: 11.12.2020
Від: 08.12.2020
Від: 06.12.2020
Від: 02.12.2020
Від: 02.12.2020
Від: 01.12.2020
Від: 29.11.2020
Від: 25.11.2020
Від: 25.11.2020
Погода
Курси валют
Влада України